Snart Halloween

Innan jag visar hur fina barnen är i sina nya Halloweenkostymer måste jag berätta vad som hände när vi köpte dem. Handelsbankenkortet krånglade och vi hade inte tillräckligt med pengar på Coopkortet så vi fick vara såna där jobbiga kunder i kassan och börja plocka bort varor för att kunna betala. Så vi plockade bort Vilhelms halloweenkostym eftersom den var dyrast och tänkte att vi kunde komma tillbaka och köpa den en annan dag. Då hände det som för att jag älskar amerikaner - kvinnan som stod bakom oss i kön sa "Ta med det på mitt kvitto istället!". Jocke protesterade såklart och jag hade redan gått iväg med vagnen så jag märkte inte vad som hände, men hon insisterade och sa att det var klart att barnen skulle få fira Halloween. Så efter lite övertalning gick Jocke med på att få dräkten betald. Och jag blev så förvånad att jag inte visste hur jag skulle tacka henne. 

Så här fina är barnen i sina dräkter:

(null)

Det här blir en bra Halloween!

Alida har använt sin dräkt i två dagar nu, hon är väldigt redo för halloween.

(null)

Fika på Halloweenvis:

(null)

Sola på halloweenvis:

(null)

Och en halloweenkvällspromenad:

(null)

Alida köpte fina halloweelösnaglar också

(null)

Men de var lite svåra att leka och bada i så hon tog av sig dem på kvällen.

Vi åt lunch på Waffle House, det var väldigt gott och kändes väldigt amerikanskt.

(null)

(null)

Kommentera här: