Sjukt och jobbigt

Vi har haft en fruktansvärd vecka och för mig är den inte över än. Axel, jag och Alida har varit hemma och varit sjuka mest hela veckan och för mig går hostan inte över. Jag har säkert fått den där sexveckorshostan som kunderna kommit och berättat om. Idag var jag i alla fall tillbaka på jobbet och det var inte lätt.

Medan vi var inomhus blev det vinter ute. I onsdags åkte jag och red (också jobbigt) och då gick barnen ut och lekte i snön en stund.

(null)

(null)

(null)

Axel var tillbaka i skolan och då fick han en rolig överraskning:

(null)

Star of the week i svenska och so! För två veckor sedan blev han Star of the week i idrott eftersom han var snabbast på hinderbana. Så duktig!

Barnens paketkalender är inte lika ambitiös i år. Jag har rensat ut så mycket saker under hösten så nu vill jag helst inte få in fler saker i huset. Så idag fick de i "present" att göra egna chokladbitar.

(null)

(null)

(null)

De blev jättegoda och väldigt fina när de stelnat, det här måste vi göra om innan jul.

Kommentera här: