Heja Vilhelm!

Det här blir sommarens sista dag, vi har haft över 30 grader varmt och jag har använt min bikini för första gången  i år. Jag har också legat på en handduk och solat i flera minuter för första gången på åtta år (eller nio eller tio...?) utan att behöva underhålla något barn eller mata någon eller leka med någon. Var det så här lyxigt livet var förr i tiden och är det sånt här jag har att se fram emot i framtiden?

Men. Det viktigaste av allt idag - Vilhelm har lärt sig simma utan armpuffar! Helt plötsligt i en sjö mitt på den bayerska landsbygden tog han sina första simtag.

(null)

(null)

(null)

Han var jättestolt och glad!

Vi kommer säkert aldrig besöka den här sjön igen och det är ju lite sorgligt att inte kunna visa Vilhelm var han lärde sig simma, vi får visa på kartan istället.

Mer badbilder:

(null)

Alida ville så klart inte bada med oss andra, hon gungade hellre fullt påklädd med tjocka byxor och strumpor i den trettiogradiga värmen.

(null)

(null)

Livsnjutaren Axel solar.

(null)

(null)


Hemma i trädgården:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi ville nästan inte gå in. Nu är sommaren slut, imorgon kommer regnet.

Morgonpromenaden:

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: