La Manga de Mar Menor

Hit ska vi åka i november:




Två veckor utan slask och overaller. Jag ville egentligen vara borta ännu längre men Jocke är lite för plikttrogen för att missa fler simskolelektioner än två i rad. Jag har aldrig hört talas om området förut, enda anledningen till att jag tittade lite närmre på annonsen om det var för att Axel säger "manga" när han menar "macka" så vi får tacka Axel för val av resmål.

Några gullpluttbilder:


Alida har vuxit i klänningen Linnéa köpte på Bali. Nästa resa får gå till Bali så att jag kan köpa några fler klänningar.


En liten stund senare efter maten. Totalt avslappnad. Jag har förresten beställt bebishårspännen till henne, små rosetter i olika färger. Hon kommer bli sötaste bebisen i stan. (Ingen fara, hon kommer bli tuffaste tjejen i stan också med hjälp av sina två storebröder)

Kommentera här: