Legomästaren

Vi har nog inte riktigt förstått att Vilhelm börjar bli ganska stor nu då det är tur att  vi har släktingar som förstår det. Han fick ju lego för 5-12-åringar från både min och Jockes faster, båten från min faster byggde han ihop när gästerna gått hem i lördags och idag när Axel sov byggde vi ihop lastbilen med motorcyklarna och släpet från Jockes faster. Jag hjälpte till med tolkningen av ritningen och Vilhelm byggde. Två timmar tog det, jag visste faktiskt inte att Vilhelm kunde koncentrera sig på en sak så länge, jag tycker han verkar så splittrad ibland, men är det bara tillräckligt intressant så är det inga problem.


Läskigt lego!



Färdigt!

Vi har varit hos neurologen för ett möte med sjukgymnast, arbetsterapeut, kurator och barnläkare. Det är många möten just nu. Ett den här veckan, två nästa vecka, sedan en helt tom vecka och sedan ett besök till och ett besök till. Dessutom väntar vi på en tid för magnetkameraundersökning. Det hjälper inte att skriva upp dem i almanackan, det är för många besök att hålla ordning på. Och så har vi blivit förkylda också och jag har fått höja min Levaxindos. Skit är vad det är med oss.

Kommentarer:

1 corneliaeriksson.blogg.se:

Så roligt med lego!

Kommentera här: