Min lilla gullegubbe


Lilla tjockisen! Igår kväll var det tomt i pyjamaslådan och det enda jag hittade var en pyjamas i storlek 50. Det fick duga men jag fick se till att han låg ordentligt inlindad i täcket hela natten så att det inte blev någon kall liten mage.

Imorgon åker vi till Sälen. Idag har jag städat och grejat och plockat fram kläder som Jocke har lovat att ansvara för att de kommer ner i resväskor. Jocke har latat sig och lekt med bilen (ja, ja, det kanske är viktigt med spolarvätska och luft i däcken...). Men det blir mycket, mycket packning med två barn, vi får väl se om vi får in allt i bilen... Pulkan, boben och skidorna har vi skickat med mormor och morfar, de har gott om plats i bilen!

Kommentarer:

1 Camilla:

Ha en trevlig semester och hoppas det blir lite åka av - skid och pulkaåkning alltså ;)

Svar: Haha! Hoppas jag också på :)
Susanne

Kommentera här: