Helg!

Min fredag blev till måndag och min måndag blev till fredag men nu är arbetsveckan slut och jag har helg tills på torsdag. Jag har precis fixat lite med höstens resa, bokat sittplatser som både har bra utsikt över vingen (motorerna!), nära toaletten (vi har börjat med potträningen idag så han borde ju vara rumsren till oktober men man vet aldrig) och nära en tv-skärm (men man får kanske ta med sig ipaden?). Och så har jag beställt vegetarisk mat till mig, det fanns många alternativ att välja på men Jocke ville varken ha diabeteskost eller halal utan sin gamla vanliga tråkiga mat.

Imorgon ska vi till BVC och väga tjockis-Axel, jag ska passa på att väga Vilhelm också. Sedan tänkte vi åka till Eskilstuna och köpa en sån där Slagstaglass som alla pratar om, om inte annat så är det ju åtminstone bra för Vilhelms vikt.

Har jag redan visat de här bilderna? Annars kommer de här igen. Pappas lilla bebis!








Kommentera här: