Besök hos farmor

Medan jag städade och var tråkig åkte Vilhelm och Jocke till farmor för att titta på små, små hundvalpar som Jockes mosters lilla hund fått. De var små som marsvin.
 
 
Han hade tydligen tyckt att de var lite läskiga.
 
Självklart fick han ett påskägg från farmor också!
 
 
Titta vad jag har upptäckt!
 
 
Fröerna har redan börjat växa! Allihopa! Så nu blir det både tomater, paprika, blomman för dagen, blomsterlönn och lejongap i min trädgård i sommar. När det växer så här bra blir jag sugen på att sätta ännu fler fröer, det lutar åt att det blir gurka och bönor och lite fler blommor.
 
Om någon tog ett kort på mig när jag låg och sov skulle jag bli skitsur, men hur kan man låta bli när man ser något så här gulligt?
 
 
Hur söt kan man bli egentligen?
 
Promenadutsikt idag:
 

Kommentera här: