Mmmmm chokladkalender

 
Mmmmm, chokladkalender...
 
Äntligen har vi hittat ett sätt att få Vilhelm att stanna på det ställe vi sätter ner honom, vi stänger in honom i marsvinsburen!
 
 
Nejdå, vi plockade upp honom efter att kortet var taget...
 
Nu måste jag passa på att skryta lite mer om min ovanligt intelligenta son - han kan nästan alla bilder i pekboken! Han kan inte docka eftersom han inte har någon docka och han kan inte youghurt eftersom den inte ser ut som den youghurt Vilhelm brukar äta. Men annars kan han allt!
 
Nu ska jag ringa veterinären (för hundrade gången, de kommer snart sluta svara när jag ringer...) och höra vad jag egentligen ska göra med stackars Bambi. Om det inte var så kallt skulle jag ta med Vilhelm på en promenad i vagnen men 12.6 minusgrader är inte bra för hans kinder även om solen skiner.

Kommentera här: