Julklappsshopping

Stackars Bambi fick en till antibiotikakur och blev tömd på säkert 1 dl var. Jag fick med mig några små knivblad som jag ska använda om såret varur jag ska tömma bölden växer igen och jag gjorde ett försök idag, man jag kan verkligen inte skära i min lilla älskling! Varför blev jag inte sjuksköterska istället? Vi får se hur det går, jag kan ju inte fortsätta betala 800 kronor till veterinären varannan vecka.
 
Efter veterinärbesöket var Vilhelm lite trött och jag trodde han skulle vakna när jag la ner honom på golvet för att jag skulle kunna ta av mig skorna. Men han vaknade inte utan sov glatt vidare och jag ville inte väcka honom.
 
Idag åkte vi till Eskilstuna och la lite pengar på julklappar istället för veterinärbesök. Där hade de en fin julgran och en rolig bil:
 

Kommentera här: