Inte tillräckligt sjukt

Så fick jag i alla fall det där CRP´t taget igår och det blev fastställt att jag har en bakterieinfektion. Dock var den inte tillräckligt kraftig för att jag skulle få antibiotika så jag ska tillbaka imorgon och se om CRP´t ökat eller minskat. Man kan ju alltid hoppats att den minskat, det skulle ju betyda att jag är på väg att bli frisk. Smidigt när man kan se genom ett blodprov hur sjuk man är.
 
Så jag är tydligen inte sjuk men ändå sov jag hela eftermiddagen och kvällen när Jocke kommit hem från jobbet. Jocke tyckte att jag bara latade mig och då blev jag lite sur...
 
Vilhelm matar marsvinen:
 
 
Men någonstans på vägen mellan köket och vardagsrummet tappar han fokus och glömmer vad det var han skulle göra:
 
 
Så det blev ingen mat för marsvinen....
 

Kommentera här: