Nya solglasögon

Maten var slut igen så vi fick åka till Siam mall igen och köpa ny. Och provsitta karuseller:

(null)

Ända sedan vi var där senast har Alida pratat om att vi glömde köpa Elsa-solglasögon till henne. Nu var det ju egentligen inte så det var, när vi var där senast sa hon att hon inte ville ha några solglasögon, men det ville hon tydligen. Så när hon såg var vi var blev hon jätteglad för att vi äntligen skulle köpa de där solglasögonen till henne. Så här fina var de:

(null)

Wow!

Fler solglasögonbilder:

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag måste säga att hon är ganska cool i sina solglasögon. Hon hade det till och med på sig när hon somnade men jag tog av henne dem när hon väl sov.

Andra strandbilder:

(null)

(null)

(null)

(null)

Det var varmt idag så vi var på stranden hela eftermiddagen. 

Områdets egen jättestora katt:

(null)

Vilhelm och Axel på väg till skolan, och jag är så glad att jag är frisk igen så att jag kan gå med dem dit och ta en morgonpromenad efteråt.

Ikväll var det fullmåne över bergen:

(null)


Kommentera här: