Jag överlevde

Livet har börjat återvända till mig och idag har jag orkat med både att hämta och lämna vid skolan och åka en tur med bilen för att handla mat och kalsonger till Vilhelm och Axel. På något vis hade jag räknat alldeles fel och rena kalsonger har varit ett problem varje morgon, tur att det finns hm i Spanien också.

Siam mall:

(null)

(null)

Alida bestämde frisyr själv idag, hon ville ha "tofs uppe på huvudet".

Alida och jag:

(null)

Alida valde en fin klänning istället för kalsonger.

(null)

Liten älskling!

Idag orkade jag till och med ta en kvällspromenad med Vilhelm och Axel så att jag kom upp i mina 10000 steg.

(null)

(null)

(null)

Alida såg ut så här:

(null)

Hon är trött och lite snorig. Men nu är hon piggare och sitter och äter chips med oss andra.

Chipsbilder:

(null)

(null)

Strandbilder från igår när inte jag var med:

(null)

(null)

Det växer klöver här! Det skulle kaninen tycka om.

(null)

Axel på väg till gympan på stranden:

(null)

Det är inte riktigt som gympan hemma även om de hade lekt samma lekar som på gympan hemma.

Kommentera här: