Doktor Alida ger råd

Alida satt på golvet och lekte med sin docka som kan prata medan jag lagade mat. 

Dockan säger:
"Ge mig en kram!"

Alida svarar:
"Nej, man får inte kramas, då får man Coronavirus."

Doktor Alida har talat.

(null)

Doktor Alida i sin nya badklänning (jag visste inte ens att det fanns klänningar i baddräktsmaterial!). Den ska hon ta med sig till Teneriffa, hur praktiskt som helst!

Axel har också fått nya kläder, fyra uppsättningar fotbollskläder, han kunde inte vara gladare. Han har väntat och väntat på de här kläderna och idag kunde vi äntligen hämta dem på Coop.

(null)

Chillar på sin båt:

(null)

Molly också:

(null)

Vilhelm var upptagen med att göra tictok-videos, han hade inte ens tid att äta middag med oss.

Här kommer några Alidabilder som jag tror att jag glömt att lägga upp. Alida matar stoooor häst:

(null)

Fin med rosett och prinsessklänning:

(null)

(null)

Alida hittar en nyckelpiga på stranden. Den vill inte leka.

(null)

(null)

Kommentera här: