Pollenca Mallorca

Om två veckor äter vi frukost på den här balkongen:

(null)

...och ganska exakt två månader senare badar vi i den här poolen:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

...i Pollenca på Mallorca. Jag är så trött på vintern och alla sjukdomar nu. Alida kräktes precis upp en stor hög slem. Enough tycker jag.

Doktor Alida fixar alla sjukdomar:

(null)

(null)

På min lediga dag i onsdags åkte jag, Axel och Alida till Leos lekland. Det gör vi om, på en onsdagsförmiddag var vi nästan helt ensamma där.

(null)

(null)

Alida kan cykla på trehjulingen!

(null)

(null)

Axel var väldigt snabb. Han försvann flera gånger, tur att vi var i stort sett ensamma där så att jag hittade honom igen.

Idag var första gången jag såg Axel åka skridskor, han är ju jätteduktig!

(null)

Vilhelm var jätteduktig på ridningen också, jag stod mest i mitten av ridhuset och han klarade sig själv med snälla hästen Calle.

Kommentera här: