Budgetbloggen

Lekparken igen, idag fick Axel och Alida också följa med.

(null)

(null)

(null)

Efter lekparken åkte vi och vaccinerade mig mot influensan, jag vill inte bli lika sjuk i år som förra året. Alida var mycket bekymrad när jag tog sprutan, "Ojoj!!" sa hon och tyckte jag var duktig som inte skrek. 

När jag var färdigvaccinerad åkte vi till återvinningen och fyndade skridskor, julljus och pepparkaksformar. Allt för 62:-. Jocke fyndade hockeyklubba till Axel och innebandyklubba till Alida. Säkert jättebilligt det också,  kostnaden för sporttillbehör fastnar inte i mitt huvud. Ett annat fynd som jag gjorde på icamaxi igår:

(null)

Stövlar för 37,50:-. Det fanns både i Vilhelms och Alidas storlekar. Nu kan vi göra något roligare för pengarna. Jag försöker hitta på något roligt vi kan göra på sportlovet (om min semesteransökan blir godkänd).

Kommentera här: