Rolig unge

Skriv inläggstext 

Alida som har sovit tio minuter idag men som ändå inte ville somna förens nu (22.10). Så här gör hon med amningsnappen när jag tycker att hon borde passa på att sova och äta samtidigt men hon minsann inte alls är det minsta trött utan bara busar sig igenom hela måltiden. När hon har dragit bort nappen spottar hon iväg den långt bort och sedan skrattar hon åt sig själv. Hur har jag lyckats få tre så humoristiska barn, jag har nog mycket roligt att se fram emot framöver.


Jobbet gick bra idag, det kändes riktigt roligt att vara tillbaka och att träffa jobbarkompisarna igen. Jag tog och körde en hållbarhetskontroll direkt, till och med det var roligt, och väldigt mycket lättare nu när jag inte är gravid längre. Senast jag gjorde en hållbarhetskontroll var jag ganska rejält gravid och då var det inte så speciellt roligt att kontrollera hållbarheten på något i hyllorna längst ner.

Imorgon är jag mammaledig igen. Alla tisdagar är mammalediga tisdagar.

Kommentera här: