Blåmärke

Äventyr på dagens promenad:

Och lite spännande mat:

Det fanns blå grädde kvar från igår så det blev lax med blå grädde till lunch och torsk med blå grädde till middag. Vilhelm och Axel ville inte smaka.

Medan jag lagade mat fick Vilhelm och Axel idén att åka Bobby car nedför slänten mot garageplattan, det slutade så här med ett blåslaget ansikte och blodigt hår när Bobby caren inte ville åka åt samma håll som Axel ville.

Vi får se hur illa det ser ut imorgon, vad kommer de säga på dagis? Själv tycker Axel att han ser ganska cool ut, han gick och tittade sig i spegeln flera gånger under kvällen.

Imorgon ska jag upp jättetidigt och åka till Västerås och få gallblåsan utskuren, sedan åker jag hem igen så fort som möjligt, Alida behöver mig hemma och Vilhelm vill fira sin födelsedag! Jocke och Alida ska åka på babymassage medan jag är borta så de håller sig sysselsatta ganska bra utan mig också.

Om bara Alida vill sluta äta någon gång så ska jag gå och lägga mig och hoppas på att överleva morgondagen.

Kommentera här: