Stor dag

Igår var en stor dag för syskonen Carlsson. Det började med att Lillasyster Carlsson upptäckte att hon har såna där roliga saker längst ner på benen. Fötter!

Dagen fortsatte för Bröderna Carlsson med att de alldeles själva (jag stod i fönstret på övervåningen och övervakade) gick till grannen och trick-or-treatade. Så stora duktiga killar jag har!

Förresten så har jag för mig att Halloween firas den 31/10 i USA så jag var helt inställd på ett firande på måndagen istället och blev tvungen att plocka upp skelettdressen ur tvättkorgen när granntjejen kom hit och frågade om godis och Vilhelm så klart inte ville riskera att missa något godis. Axel förstod nog inte riktigt vad det handlade om, han hänger bara på när Vilhelm hittar på något.

Efter det har det bara gått utför för stackars Axel, igår var han lite snorig och hostig men imorse hade han 39 graders feber som har hållit i sig hela dagen, och svårt att andas så han har fått låna Vilhelms gamla astmamediciner. Han har inte kunnat äta något alls men har i alla fall druckit mycket saft. Hoppas han mår bättre imorgon, han blir så jättesjuk när han blir sjuk.

Kommentera här: