Lill-Axel

En liten Axel-kopia:

Hon är ju för söt!

Jag har varit på loppis i Eskilstuna idag. Barnloppis med massor av barnkläder. Jag handlade saker för 600:- och det tyckte jag först kändes mycket, men sedan kom jag att tänka på att jag faktiskt handlar till tre barn den här gången. Första men inte sista gången. Om man delar upp det blir det 200:- per barn och det känns ju verkligen inte så illa. Ganska bra pris faktiskt med tanke på att jag hittade både foster regnkläder, fleecekläder, överdragsbyxor och byxor/tröjor/klänningar/badkläder. Det jag inte hittade var gympa- och vinterskor, de får jag köpa nya istället. Det är nog bättre för fötterna ändå med helt nya skor.

Imorgon ska jag lyckas få med mig tre barn till Västerås, Vilhelm ska på återbesök hos ortopeden. Är all på riktigt bra humör när vi åker hem kanske vi stannar och köper skor då. Troligtvis inte, Axel är förkyld idag så han hinner nog inte friskna till tillräckligt för att orka gå i skoaffärer tills imorgon.

Kommentera här: