Jobbigt

Jag fick en mindre trevlig väckning klockan 3,30 med halsbrännan från helvetet och samtidigt en mjölkstockning som bonus. Jag är så trött på den här medicinen nu, den ger mig alla sjukdomar jag någonsin kunnat tänka mig. Hoppas ögat ser bättre ut på tisdag så att jag kan börja trappa ut den, det här orkar jag inte med längre.

Alida har i alla fall varit lite schysst och fixat bort mjölkstockningen, hon är inte den som tackar nej till timtals ätande när hon får chansen. Däremot missade vi Halloweenkalaset hos Vilhelm och Axels kompisar men resten av familjen hade åtminstone haft roligt medan Alida och jag satt hemma och mådde dåligt.

Alida var glad när storebröderna äntligen kom hem så att hon fick leka lite.

Imorgon tänkte jag vara frisk så att jag kan packa färdigt väskorna och ta med alla barn till öppna förskolan, Axel vill kladda med deg och Vilhelm vill bygga tågbana.

Kommentera här: