Premiärpromenaden



Vilhelm och jag tog med lillasyster på promenad men det var inget som uppskattades. Jag måste göra vagnen lite mer ombonad, hon studsade både hit och dit när vi körde på grusvägarna. Efter halva promenaden blev hon så hungrig så att vi fick vända hemåt igen (och jag som inte rört mig sedan i december kände mig inte så pigg heller...). Vi gör ett nytt försök snart!

Dagens rosa outfit:


Ögonen!


Hon ville inte sova inatt heller så vi hoppas på bättre tur inatt. Vi har stora planer för morgondagen - en ny säng ska inhandlas.

Kommentarer:

1 Maria:

Jaså håller hon er vakna på nätterna... lilleman va oxå så den första veckan men nu börjar vi kunna ändra lite på rutinerna för honom... Han va ju nämligen vaken på kvällar och nätter i magen så är ju inte så konstigt att han har sina matstunder då...

Lilleman äter oxå som bara den... men jag ammar ju inte så daniel kan ju ta matningarna då och då...

Va söt hon är eran tjej <3 ... oh va mörk hon blev mot bröderna sina... Här är det tvärtom om...båda stora är ju mörka och lilleman verkar bli ljus ... heheh

Ja man är lite sliten nu 3 gången... känner att jag behöver mycket mer sömn och sånt där... men ja tar väl på kroppen att ha 3 graviditeter så "nära" och ja man är ju ingen ungdom längre hehe...

Vi måste ju ta och träffas nu när våra nykomlingar har anlänt... =) Vi får snacka ihop oss och bestämma en dag som passar... =)

*kramar*

Kommentera här: