39+3

Har man inte bebisen kvar i magen får man binda fast den på utsidan istället:


Vilhelm tyckte aldrig så mycket om att sitta fast och med Axel provade jag aldrig ens men den här lilla pluttan somnade direkt när jag satte ner henne i sjalen och vaknade många timmar senare så det här blir något vi kommer använda mycket. Medan hon sov gick Vilhelm och jag (och hon) på en lång skogspromenad, vi plockade liljekonvaljer och letade efter Vilhelms ballong som flög iväg igår. Ballongen hittade vi inte men en trevlig promenad hade vi i alla fall.

Jag hade fräckheten att ta ännu en promenad medan Jocke la Vilhelm och Axel. Jag var borta en halvtimme och kom tillbaka till en skrikande bebis trots att jag matat henne precis innan jag gick hemifrån. Så resten av kvällen har jag suttit i soffan med bebis på magen, precis som alla andra dagar och kvällar. Man känner sig lite låst ibland.



Tur att hon är så söt och luktar så gott!

Kommentera här: