Pappa är hemma igen!

Axel är så glad att Jocke är hemma igen, i helgen har han gått runt och ropat på honom och tittat på kort på honom i ipaden. Det är verkligen pappas lilla pojke. Jag är också glad att Jocke är hemma igen efter en helg med väldigt lite sömn, jättetrångt i sängen (Vilhelm vill alltid sova i min säng när Jocke är borta, jag ville ha Axel i sängen för att slippa gå upp på natten, jag blir så yr i huvudet av att resa mig snabbt när jag sovit...), och två inte helt friska barn som hostat sig igenom nätterna. 

Här tittar de på vasaloppsstarten och Axel tycker att han ser pappa överallt:


Men ibland är strumpan viktigare än pappa på tv.

Sedan började grannen gräva på sin tomt så resten av förmiddagen stod Axel och övervakade arbetet:


Jocke går i mål:


Jag är glad att det inte är jag som åkte Vasaloppet, om jag måste välja så är jag mycket hellre hemma med sjuka barn!

Lite resultat:



Kommentera här: