Det gick bra!

Det var bara bra igår, 36 mm tapp och inga andra konstigheter. Men ikväll har jag väldigt ont i magen så nu är det konstigheter ändå. Men snart är det äntligen helg igen då ska jag vila upp mig, men egentligen vill jag hellre sätta upp tallrikshyllan och få upp lite tavlor på väggarna.

Jag är ensam med barnen ikväll och då är det enklast att läsa för båda i min säng och sedan låta dem sova där tills Jocke kommer hem och kan bära dem till sina egna sängar. Ikväll somnade båda med huvudena på min mage och lillasyster var så glad över att ha storebröderna så nära så att hon låg och sparkade dem i huvudet långt efter att de somnat. 

Kommentarer:

1 Camilla:

Vilken mysig stund!

Svar: Verkligen! Det är såna här stunder som gör så att man glömmer bort alla jobbiga dagar.
Susanne

Kommentera här: