Grattis Axel på 2.5-årsdagen!


Lilla snygga 2.5-åringen!

Idag byggdes det med lego hela förmiddagen. Medan jag matade lilla bebisen, duschade, matade igen, blev totalt nerkräkt inte bara en gång utan säkert tre eller åtta, försökte vika tvätt byggdes det Titanic, zoo, USA, duplotåg, containerfartyg och landningsplats till helikoptern. Vilken fantasi de har och vad roligt det är att bara sitta och titta på dem!



Igår var vi på BVC med Alida, jag kan inte riktigt förstå hur mycket hon gått upp och hur mycket hon vuxit på bara två veckor - nästan 500 gram och fyra eller två cm (jag kommer inte ihåg hur lång hon var för två veckor sedan...). 4639 gram och 55cm. När Vilhelm var i dem storleken var han sex månader gammal! Åtta veckor extra i magen gör lite skillnad på storleken.


Min söta lilla tjockis!

Imorgon är det midsommar, vi ska först titta på Vilhelm som ska vara med på dansuppvisning med sin dansgrupp och sedan ska vi till min faster och äta god mat. 

Kommentera här: