Framåt!

Vilken kväll... Jag är sjuk, trött och gravid. Barnen är bara sjuka och trötta. Jocke jobbar sent. Ingen bra kombination. Till slut gav jag upp nattningen och gick bara därifrån. Självklart fick jag dåligt samvete och fick tillbaka några minuter senare. Då sov båda väldigt gott i sina sängar... Jaja. När förkylningen är borta hoppas jag på mer tålamod, Vilhelm och Axel är faktiskt ovanligt lugna för att vara två och fyra år.

Vilhelm har blivit lovad en framåtvänd stol om han äter duktigt och växer till 105 cm och nu är målet (nästan åtminstone, han får inte plats i den bakåtvända stolen längre) nått så igår fick han åka till Konsum och hämta ut ett stort paket innehållande en ny bilstol!


Åka framlänges! Idag åkte vi första lite längre turen, till coop i Eskilstuna och Vilhelm satt i baksätet och pratade oavbrutet om allt han kunde se nu när han satt framlänges. Vilken lycka för en liten kille!

Nu ska jag titta på en dokusåpa som säkert är jättelarvig men den spelades in  på Gran Canaria när vi var där, på samma hotell så vi kanske får syn på oss själva...


Kommentera här: