Babynestet

Babynestet är färdigt! Vilhelm använder det så länge:



Synd att jag bara ska få ett barn, annars hade jag gärna sytt ett till det var ju faktiskt riktigt roligt. 

Titta här vad bra de kommer överens ibland:


Så trångt och ändå inget bråk. De kommer så bra överens nu för tiden, tur att de har varandra nu när jobbiga skrikiga lillasyster kommer ta all mammas och pappas tid. Hoppas att det inte bara är en tillfällighet att de tycker så mycket om varandra utan att de fortsätter ha lika roligt tillsammans. 


På väg till dagis igår, det finns inget gulligare än små barn med små ryggsäckar!

Kommentarer:

1 Maria:

Men oh så fint, va duktig du är... Börja sy för att sälja vetja tror folk tjänar rätt bra på det... =)
Synd att jag har köpt ett, annars hade jag lätt beställt ett av dig jööö =)

Hehe va härligt, jo så var det här oxå ett tag men nu är det bråk bråk och retas till tusen som gäller.. William har verkligen blitt så mycket större på nå viss... han är som en tonåring, kan ju tala om att man börjar bli rätt gråhårig nu haha...

Ingen bebis än?... Inte här heller =( Han tycks aldrig vilja komma ut, börjar faktiskt bli rätt frustrerande nu...

Svar: Tack, vad snäll du är :) Alltså, snacka om tonåring här också! Idag när jag sa till Vilhelm att han måste sitta med oss vid köksbordet och äta i fortsättningen (han brukar sitta och titta på barnprogrammen i soffan samtidigt som han äter middag) så svarade han "Det kan du glömma!!" Jaha, okej då....? Snart kommer väl den här berömda sexårstrotsåldern också...
Susanne

Kommentera här: