33+6

Det känns som att jag bara förfaller mer och mer för varje dag. Idag borde jag ha gjort något av följande:

- Vikt tvätt
- Sy färdigt babynestet
- Packa en bb-väska (åtminstone leta reda på var väskan finns)
- Leta reda på Vilhelms gympaskor i storlek 27
- Hitta Axels extrastövlar
- Fortsätta plocka fram pyttesmå bebiskläder 

Istället gjorde jag:
- Lämnade barnen på dagis och fick massor med sammandragningar av den 100 meter långa promenaden mellan parkeringen och dagiset
- Åkte till Jockes jobb och fikade
- Läste en mammatidning
- Tittade på tv
- Målade naglarna
-Åt glass och kladdkaka

Något nyttigt gjorde jag i alla fall - jag stannade till på Rödmyran på vägen till dagiset och köpte en hel påse med rosa och spetsiga små kläder. Hoppas verkligen att det nu blir en lillasyster som kommer ut, annars får lillebror ha väldigt mycket klänningar och spetsar.

Kommentera här: