Kommentarer:

1 Maria:

Hehe ja får se om vi får flickor denna gång då.. Vore ju lite roligt att få köpa lite rosa m.m..

Men jag har lite svårt att se mig få en tjej..och det skulle inte förvåna mig om det blir en liten pöjk igen här hehe... Har du nån feeling än?

Svar: Det skulle vara roligt med en flicka men precis som du säger så har jag jättesvårt att se mig själv som en flickmamma, men hoppas kan man ju alltid. Men det konstiga är att jag äter helt andra saker den här graviditeten och mår inte riktigt lika dåligt som jag gjort de andra gångerna så det kanske betyder att det är en liten tjej istället :)
Susanne

2 Maria:

Är nog mycket för att vi fått två pojkar på raken oxå hehe.. man är så van att va pojkmamma =)

Samma här mår inte heller likadant denna gång.. för första gången mådde jag faktiskt illa till vecka 11.. har aldrig någonsin gjort med nån utav grabbarna, kunde bli illmående av vissa lukter och tanken på vissa maträtter hehe..
Sen har jag oxå haft ett sug efter annat..tex helt galen i allt med apelsin och super surt godis.. dränkte fiskpinnen i citron så den låg och bada i citronvatten haha men blev ändå inte nöjd.. Så ja vi får se kanske är en tös ändå =) Fast och andra sidan har jag oxå läst att 3:an brukar va lite annorlunda.. ska bli spännande att se på rul i allafall =)

Svar: Men vad lyxigt att inte ha mått illa med killarna! Jag har mått jättedåligt båda gångerna så jag är lite förvånad över att inte behöva äta tabletter mot illamående överhuvudtaget den här gången. Jag håller med dig om att citron är jättegott just nu, citronvatten, citron på all mat.... Har du fått någon tid för ultraljud än, det är väl snart dags för dig?
Susanne

Kommentera här: