Trappa, födelsedag, vändning

Äntligen har vi en trappa ner till "garaget"! Jag är imponerad över hur snabbt det gick, en förmiddag så var det färdigbyggt och då bad de ändå om ursäkt för att det dragit ut på tiden. Hade vi försökt göra det själva hade det tagit många veckor... Det finns ingen anledning att försöka göra något själv är vår livsfilosofi.

Vilhelm har premiärgått, utan vinterkläder i sju minusgrader:




En annan stor händelse är att jag tagit min första promenad på jag vet inte hur många veckor, och det bästa var att jag inte kände mig halvdöd efteråt, tvärtom så gick jag hem och drack en kopp te. En kopp te! Jag har inte kunnat dricka te på snart två månader! Kanske är jag på väg tillbaka till mig själv igen? Perfekt timing till Kanarieöarnaresan.

Promenadvy:


Jättefint men mycket kallt.

Idag skulle Vilhelm egentligen ha fyllt fyra år, vi har firat med att baka saffranskaka och julpynta. Till fikat kom mormor och morfar förbi.


Vilhelm bakar på sitt eget sätt.

Imorgon ska vi packa och jag måste åka och köpa en ny bikini.

Kommentera här: