Tredagarsfebern och åttadagarsveckan

Vilhelm och Axel är väldigt duktiga och tekniska när det kommer till Ipads och iPhones och inte alltför sällan hittar jag tiotals (hundratals...) selfies bland mina bilder när jag inte ens märkt att de lånat min telefon/iPad. Den här bilden blev jag lite fundersam över, är det Vilhelm eller Axel?


Jag hade ingen aning förens jag hittade den här bilden som utan tvekan är Axel och förstod att ganska haft en annan frisyr den dagen och att det då måste vara Vilhelm på den första bilden:


Mina snyggingar, vad ska det bli av dem så småningom?

Axels feber har börjat gå över, som mest hade han 40,9 och n är han helt prickig, mycket prickigare än när han hade vattkoppor så det ät tredagarsfebern han haft. Jag trodde att han redan haft det men jag kom tydligen ihåg fel. Eventuellt kan de åka till dagis imorgon igen och jag jobbar äntligen sista dagen på min åttadagarsvecka, jag börjar känna mig trött nu. 

Kommentera här: