Skyltar och uv-dressar

Imorse sov Vilhelm länge. Jag tyckte att han sovit tillräckligt när jag skulle åka till jobbet, då var klockan 10.30 så jag tog och väckte honom. Hur kommer han bli som tonåring?

Därför kunde han inte sova ikväll och eftersom han inte vill somna själv nuförtiden turades jag och Jocke om att sitta bredvid hans säng fram till klockan 21.30. Jag fick lite gjort:


Jag vann en uv-dress till Vilhelm som han kan ha när vi åker till Kanarieöarna, då kan Axel ha den som Vilhelm har nu. Intressant att båda har en dress i storlek 98.

Och så hittade jag en sida där man kan beställa en nummerskylt till huset:


Det blir fint på nymålade huset! Imorgon ska de måla det sista och sedan är det bara att betala räkningen och se glad ut.

Jag började leta efter födelsedagspresenter till Vilhelm också, han vill ha ett paraply, men jag hittade inget med Blixten eller Dusty så jag får leta lite mer.

Så det blev lite gjort när Vilhelm inte ville sova men jag hoppas att han somnar tidigare imorgon. Axel hade feber ikväll så vi får se hur det går med dagis imorgon.

Kommentarer:

1 Maria Haglund:

Angående paraply kolla in på lidl, de hade barnparaply förra veckan och ibland kan de ha kvar ... där fanns det nämligen cars paraply..!!

Har ingen anning va jag ska köpa till min blivande 4 åring.. hehe tycker det blir svårare och svårare.. =)

Svar: Tack för tipset, jag måste börja läsa Lidl-reklamen vi får i brevlådan tror jag... Men jag hade sån tur att jag fick tag på det sista Planes-paraplyet i leksaksaffären i Köping! Visst är de svårt att hitta på presenter! Jag tänkte köpa några fler bilar till flexi traxsbanan och så vill han he en stor studsboll så det får väl bli det också. Mina föräldrar har köpt en cykel med stödhjul, inget vi ger honom kommer slå den presenten :)
Susanne

Kommentera här: