Snygg parkering

"Ska vi åka till Kanarieöarna idag?" frågade Vilhelm imorse. Nej, inte riktigt, men nästan!


Imorgon ska vi packa, den här gången ska vi vara färdiga i god tid, jag är trött på att stressa inför varje semester. Efter en niodagarsvecka är jag faktisk ledig hela helgen. Igår jobbade jag en 13-timmarsdag, jag känner mig lite, lite sliten.

Häromdagen hittade Vilhelm den påse med Anders gamla småbilar som jag gömde undan för två år sedan för att Vilhelm inte skulle äta upp dem/sätta dem i halsen/förstöra dem/lämna små bitar som vi skulle trampa på då vi smyger omkring i huset under mörka kvällar, men nu bedömde jag att han var fullt kapabel att inte sätta dem i halsen så han fick ta fram dem. Det var stor lycka! Han gick upp tidigt på morgonen för att köra runt bilarna på bilmattan och när jag kom hem från jobbet hade alla bilar parkerat i en prydlig rad:


Min lilla perfektionist!

Kommentera här: