Huset nurå

Nu har snickarna börjat bygga ihop köket.


Det blir nog bra. Men nu börjat jag bli trött på att bygga hus, det ska bli så skönt när det till slut blir färdigt, all ledig tid är bara hus, hus, hus. Är det lungt på jobbet googlar jag tapeter, sover Axel ringer Jocke samtal i massor. Men nu har vi i alla fall gjort klart med hon som ska köpa vårt nuvarande hus, rn sak mindre att tänka på.

I somras medan vi var i Göteborg flyttades en flyktingförläggning hastigt och lustigt in i grannhuset (vi kom hem och undrade var alla människor kom ifrån, tidigare såg man knappt en människa här ute) och nu behöver de vinterkläder. Därför rensade Jocke och jag ur våra garderober i helgen. Vilhelm tröttnade ganska snart och ville att jag skulle ta kort på honom med ipaden istället. Här är resultatet av vår garderobsrensning (förutom säcken med kläder....):










Sedan tröttnade Jocke och Axel också och jag fick fortsätta själv.



Kommentera här: