Lågt blodsocker och skrik utan ände

Trött. Mycket trött. Vill inte gå upp ur sängen imorgon. 

Vilhelm vägrar fortfarande äta och jag tänker inte tvinga honom, men han blir så arg när han har lågt blodsocker! Så fort han fått i sig något blir han som en helt ny människa, han är precis som ja i det avseendet. När Jocke kom hem från jobbet/träningen gick jag ut och gick i en timme, jag var så trött på allt skrik!

Hoppas på en bättre dag imorgon.

Vi passade på att väga Vilhelm när vi var på BVC för Axels vaccinationer och han vägde exakt 12 kilo, nu vill jag inte att det ska gå neråt igen. Axel vägde 5,6 kilo, nästan en halv Vilhelm.

Middag som inte är uppäten:


Men jag ska inte gnälla för mycket, när Vilhelm är sitt vanliga jag så är han verkligen den gulligaste och snällaste lilla pojke man kan tänka sig och jag skulle inte klara mig utan honom en sekund.

Kommentera här: