Göte-la-borg

Det blev Liseberg idag, regnovädret visade sig vara inställt. Några bilder, resten kommer när vi är hemma (skittelefon... Vill inte ladda upp bilder...)

Vi har förberett oss inför resan genom att titta på spårvagnar på youtube så Vilhelm var ju helt på det klara med vad en spårvagn är men han hade nog inte räknat med att vi skulle åka med i en. Så här såg han ut hela färden:


Totalt överlycklig! Han pratade hela tiden och sa att "det här är ingen buss mamma, det är en spårvagn!". När vi åkte genom tunneln vid Chalmers visste lyckan inga gränser. Vilket äventyr!

Kaninlandet på Liseberg:


Vi kom inte så mycket längre, vi blev kvar här och åkte ksruseller hela dagen. Till slut, efter nästan sex timmars karusellåkande, sa han "Nu vill jag åka hem och sova", så det gjorde vi. Ikväll somnade han på bara någon minut, igår tog det väldigt lång tid. Han är inte van att ha sällskap när han ska sova men ikväll var han så trött att han inte brydde sig om oss.

Axel. Lite trött han också på vägen tillbaka till hotellet.


Vilhelm åt en korv på Liseberg men Jocke och jag ville ha något lite exklusivare. Räkor!


Vilhelm tyckte det luktade en liten aning illa i Feskekörka och det kan jag nog hålla med om men vi fick i alla fall med oss en väldigt god middag därifrån. Jag tog någon slags lax med pasta och Jocke åt någon lax/räk/curry/chilipasta.

Ikväll. Nu är jag så trött att jag nästan mår illa. Jag ska inte vara uppe länge idag. Bebis på magen precis som varje kväll:


Familjeselfie. Har vi lite tur får vi med Vilhelm imorgon.



 

Kommentera här: