Tack Pampers!

Det lönar sig att samla blöjkoder, från Pampersklubben fick jag ett presentkort på 350 kronor hos lekmer.se och för de pengarna fick jag allt det här till Vilhelm:
 
 
Både en Blixtentröja och en tröja med ambulanser och helikoptrar, total lycka hos Vilhelm! 
 
Imorgon kommer BVC och barnmorskan på hembesök så vi får väl se om vi blir betrodda att fortsätta vara föräldrar till lillen. Men det mest intressanta blir att läsa min förlossningsjournal, jag var så borta på lustgas under hela förlossningen så jag har ingen koll på någonting. När de sa att lillen var ute blev jag jätteförvånad, jag trodde ju att en normal förlossning skulle vara en utdragen process och hade förberett med massor med godis, kex och frukt i förlossningsväskan men den hann vi ju inte äta. Jag får se till att dra ut på det lite mer nästa gång.

Kommentarer:

1 Maria:

Oh va najs =) Hehe kan tänka mig det, så han är lika tokig i bilar än?.. hehe han bli nog säkert en liten mekaniker eller nåt då när han blir stor sötisen..!!

Super fina tröjor..dom hade Willis oxå gillat, han har ju börjat gilla bilar mer och mer.. Men just nu är han helt galen i Emil i lönneberga haha.. Går här hemma och skriker Eeeemil, så sött =)

Svar: Han är helt tokig i allt som har med fordon att göra, han kan sitta och titta på youtube-klipp på tåg, lastbilar och allt möjligt hur länge som helst! Ganska praktiskt när man ska mata lillen... Så han kommer garanterat bli bilmekaniker eller lastbilschaufför när han blir stor :)
Roligt att William tycker om Emil, Astrid Lindgren-filmerna är så fina!
Susanne

Kommentera här: