Soluppgång i två vinklar



Det är svårt att fånga på bild med en halvbra mobilkamera men en sån här fin soluppgång har jag numer äran att vakna till varje morgon (men mycket finare i verkligheten...). Det är nästan så att jag funderar på att inte sätta upp någon persienn, men den kan hu bli lite besvärligt när någon köper tomten bredvid vår och blir tvungen att vakna med vårt sovrum som utsikt. Persienn blir det så småningom. 

Här är soluppgången åt andra hållet - rosa himmel ska det föreställa:


Vilhelm ville äta frukost tillsammans med oss imorse, det är verkligen inte ofta det händer! Kanske för att tv:n inte fungerar än.

Jocke är ute på fest ikväll, med mina jobbarkompisar till och med. Vi fick en hög fribiljetter till jobbet så jag gav mina till Jocke och hans kompis, jag tyckte de kunde behöva ha det lite roligt efter allt flyttande och bärande av möbler och lådor. Så nu sover Vilhelm (utan napp! Wow!) i min säng eftersom han inte ville att jag skulle behöva sova ensam, så omtänksam liten kille är han. 

Jag ska också gå och lägga mig - rekordtidigt. Men vad ska man annars hitta på när man inte har någon tv?

Kommentera här: