Nu kan det inte bli värre på jobbfronten

Så är den äntligen här. Tisdagen den 24:e september som jag längtat efter i mer än två månader. Min lediga tisdag. Jag har stora planer för morgondagen - jag ska börja med att åka och klippa mig, sedan ska jag köpa nya regnkläder till Vilhelm, sen ska vi leka och laga god mat och kanske gå ut och gå lite och en massa annat roligt.
 
Två månaders jobb ska kompenseras på en ledig dag.
 
Men ett litet mörkt moln finns ändå. Jobbet är mer skit än vanligt så nu måste facket kontaktas. Sånt vill jag inte behöva tänka på på min lediga dag men jag kan ju heller inte sitta på jobbet och ringa till facket och klaga. Det ska bli så skönt att vara mammaledig... Ännu skönare om jag får ett nytt jobb.
 
Och så en liten Vilhelm för att muntra upp den här dagen. Hoppborgen vid Max är bra för balansträning!
 
 

Kommentera här: