Gulle plutte

Vilhelm måste vara den gulligaste någonsin (nej, jag är inte partisk!). Imorse när vi skulle åka till dagis sprang han iväg till sitt rum precis innan vi skulle åka och kom tillbaka med sin lilla verktygslåda. Först förstod jag inte varför, men när han sedan gick och hämtade min handväska och matväska förstod jag vad han menade - han mamma med sig en väska ska Vilhelm ha med sig en väska! Min söta fina lilla plutt!
 
 
Redo för dagis!
 
Igår kväll stod vi och tittade på månen genom sovrumsfönstret och Vilhelm frågade om vi inte skulle släcka månen innan vi gick och la oss. Han säger så roliga saker hela tiden, man riktigt förstår hur han går och tänker och funderar över hur saker och ting ligger till. Det är roligt att få vara med på den här resan och se en liten människa formas från den lilla bebisen han var för två år sedan!
 

Kommentera här: