Utställning på biblioteket och en sensation

Idag slutade jag för ovanlighetens skull redan klockan 16.30 och för första gången någonsin var Vilhelm inte ensam kvar på dagis när jag kom och hämtade honom. Vi var hemma vid 17.30 istället för 19 och det kändes så skönt så det går inte att beskriva att kunna äta, leka, läsa böcker, duscha, natta utan den minsta lilla stress. Tänk om jag hade ett normalt jobb med normala arbetstider. Då skulle jag vara en lyckligare människa.
 
Om jag hade haft normala arbetstider hade jag kunnat gå och titta på utställningen Vilhelms dagis har på biblioteket där barnen fått bestämma vad fröknarna ska ta kort på. Vilhelm tyckte fröken skulle ta kort på hans gåvagn. Men nu har jag ju inte normala arbetstider så jag får titta på korten Jocke tagit av korten istället. Bittert.
 
 
 
 
Men vad är det för tokigt kort de tagit på Vilhelm? Och varför heter han "Wilhelm"? Han hade i alla fall tyckt det var roligt att titta på korten och blev glad när han kände igen sina kompisar på bilderna.
 
Helgen som var:
 
 
 
 
Mycket spännande med Cruising och båtbesök i Köping!
 
 
 
 

Kommentera här: