Sandlådan!

Så var deklarationen äntligen ivägskickad. Jag har dragit ut på det i det längsta eftersom jag inte orkat räkna ut hur många mil jag kört till och från jobbet i år och det kändes så jobbigt så att jag nästan tänkte strunta helt i det. Men nu har jag gjort det och det resulterade i 1500 kronor extra tillbaka så då blev det utan tvekan värt en timmes räknande.
 
Idag har Vilhelm varit ute och lekt precis hela dagen, men en liten paus för sovstund. Jocke skruvade ihop sandlådan på förmiddagen. Så här rolig var den:
 
 
Roligt, roligt!
 
Så roligt så att Vilhelm till och med kände det var dags att gå några steg utomhus också, och dags att stå och balansera på sandlådans kant (liiite farligt tyckte jag men man vill ju inte hämma hans kreativitet... och absolut inte säga till honom att något är farligt när han väl bestämmer sig för att resa sig upp!). Så det lönar sig att tjata. Tjatar man tillräckligt mycket tröttnar han till slut och visar att han visst kan gå bara för att vi ska bli tysta.
 
Nu är det maj och det innebär att vi måste börja använda sommarrocken på jobbet. Jag kommer frysa ihjäl!
 
Jocke träffade precis på en liten igelkotte i trädgården, det blir roligt att visa för Vilhelm som alltid sover med sin älskade gosekotte.

Kommentera här: