Dåliga influenser

Vilhelm spatserar omkring i vardagsrummet (på knäna såklart) och pratar för sig själv. Plötsligt pratar han så mycket så att nappen flyger ur munnen. Vilhelm säger "Jävlar!", plockar upp nappen och går vidare. "Jävlar"??!! Vad lär han sig på dagis egentligen?
 
Skitungen äter glass:
 
 
Han åt en hel Nogger alldeles själv, utan att kladda ner sig totalt och utan att tappa halva glassen på marken!
 
Imorgon ska Vilhelm till bvc för att kolla upp sitt ena öga som blir rött till och från och inte verkar vilja bli bättre. Det borde ju inte vara allergi eftersom det bara sitter i ena ögat men jag vet inte heller om det kan vara något skräp eftersom det är bättre emellanåt för att sedan bli sämre igen. Hoppas det är något botbart i alla fall.
 
Mig finns det däremot ingen bot för. I fredags morse upptäckte jag att jag fått uvi och har sedan dess ätit antibiotika, och jag mår så dåligt av den! Jag mår illa och får blodtrycksfall och blir trött och yr. Så har jag aldrig reagerat på antibiotika förut och jag har ätit många, många kurer mot de där jädrans uvi:erna. Men jag tar mina sista tabletter imorgon kväll och sedan räknar jag med att vara som ny igen.

Kommentera här: