Instagrammare

Nu när jag har en så ny och fin telefon har jag äntligen kunnat skaffa ett Instagramkonto (vill ni följa mig så heter jag Susannelccarlsson). Nu kommer världen få se Vilhelmbilder i massor!
 
"Titta vad stark jag är!"
 
 
Eftersom han är den enda på dagis som inte går än så har han fått en egen gåvagn som han går runt med både ute och inne. Förut (pre-dagis) ropade han alltid på oss när han hade kört in i något eller ville byta riktning på vagnen, men nu kan han vända/flytta/byta riktning själv, han lyfter bara upp vagnen eller drar den åt sidan. Dagis är bra! Men det faktum att han kan lyfta upp vagnen utan att tappa balansen betyder nog egentligen att han inte behöver den längre. Hur ska jag lyckas övertyga honom om det? Imorse reste han sig upp själv, men när han insåg att han stod upp utan stöd blev han så rädd så att han slängde sig på golvet och nästan blev ledsen. Vi ska träna mer när han har återhämtat sig från febern.

Kommentera här: