Han går, han går!

Gissa hur förvånade vi blev när Vilhelm mitt under lillebrors födelsedagsmiddag reste sig upp och gick iväg! Tur att både Jockes och min familj var där, annars hade de aldrig trott det var sant.
 
Vilken liten skitunge han är som överraskar oss på det där viset!
 
 
På tal om lillebror så har Vilhelm vuxit i hans gamla överall. I fredags var det overallkris här eftersom den rödsvarta var blöt och den blåsvarta fortfarande är för stor, då kom jag på att vi hade Anders gamla overall i garderoben och den fungerade riktigt bra trots att den är 27 år gammal:
 
 
Morbrors overall och mammas vantar!
 
När vi ändå pratar om busig liten skitunge:
 
 
Vilhelm hade ingen lust att ligga kvar i sängen med oss imorse. Han gick ut i hallen och packade upp min handväska istället.
 
Idag fick Jocke och jag lite egentid (ensam och övergiventid) när farmor lånade med sig Vilhelm på ettårskalas i Västerås. Vi passade på att storhandla, fixa mina glasögon (ja, det gick att laga dem! Jag behövde inte köpa nya! 4000 kronor sparade!), fixa och greja lite hemma och köpa nya pyjamasar till Vilhelm. Många pyjamaser blev det:
 
 
....och några strumpor.
 
Ja det blev visst en chockerande dag det här.

Kommentarer:

1 mimmi:

Hurra för Vilhelm! :) Äntligen!
Vilka jättefina pyjamasar ni hade hittat också.
Tänkte bara skriva att jag har lösenordsskyddat min blogg ett tag. Fick lite oönskat besök så jag har den skyddat ett tag tills den personen kanske tröttnat. Användarnamn är mimmi och lösenord mioee.

Svar: Usch vad jobbigt med såna människor! Hoppas verkligen att han/hon tröttnar snart.
Susanne

Kommentera här: