Stockholmsweekenden

Vilhelm är så stolt över katt-tröjan vi köpte i Stockholm:
 
 
"Titta ett flygplan!"
 
 
Men vi gjorde ju lite annat i Stockholm än att köpa kläder till Vilhelm, även om det blev väldig mycket kläder till Vilhelm. Lie mobilbilder:
 
 
Utsikt från hotelrummet. Det hade blivit något fel på vår bokning så vi blev uppraderade till ett dubbelt så dyrt rum med utsikt över Söder och Gamla stan. Jag trodde att sånt bara hände på film men ibland händer det när man fyller 30 också!
 
Utsikt senare på kvällen:
 
 
Det jag försökte ta kort på här var månen som var den största och mest orangea jag någonsin sett men på bilden ser den bara ut som en liten prick. Men jag lovar, den var stor.
 
Tofflor och morgonrock:
 
 
 
Ganska fin vattenflaska som fick följa med hem:
 
 
Väldigt dyrt i minibaren....
 
 
Man måste vara ganska sugen på en cola om man känner sig beredd att betala 40 kronor för den, eller ganska sugen på choklad om man känner att det är värt att betala 30 kronor för 43 gram.
 
Fina skor till Vilhelm:
 
 
Lika bra som katt-tröjan!
 
Och så gjorde vi lite annat också men det tog vi inte kort på. Till exempel åt vi väldigt god mat och Jocke drack många gratisdrinkar i VIP-loungen som vi fick tillträde till genom vår uppgradering av rum. Sedan hände det inte så mycket mer men vi ser redan fram emot nästa barnfria weekend. Eller inte. Vi längtade ganska mycket efter Vilhelm också...

Kommentarer:

1 Camilla:

Tack!

Mönstret har jag gjort själv men haft en bild som mall :)
Brukar du virka med? :)

Kommentera här: