Vilhelms första år

När jag var så sjuk så att jag inte kunde prata och inte såg någon mening i att sitta tyst med Jocke och Vilhelm tog jag äntligen tag i det dör med att göra en kalender med Vilhelmbilder. Vi måste ha tagit flera tusen bilder under Vilhelms första år!
 
Här är resultatet:
 
Framsida på Vilhelm 1 år:
 
 
Nyfödd:
 
 
1 månad:
 
 
2 månader:
 
 
3 månader:
 
 
4 månader:
 
 
5 månader:
 
 
6 månader:
 
 
7 månader:
 
 
8 månader:
 
 
9 månader:
 
 
10 månader:
 
 
11 månader:
 
 
Oj vad mycket som har hänt på ett år! Från en liten, liten pluttis på 1235 gram som minst, med ekorrögon och marsvinsöron (kolsvarta ögon, inget brosk i öronen), utan naglar men med en slang i näsan och en arm smalare än min tumme till en tokig buspojke som både kryper och äter riktig mat och älskar sina bilar över allt annat!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 maria:

Oh vilken fin kalender du knåpat ihop.. Vart beställde du den?

Ja tänk va stor han blitt sötnosen din.. Sjukt va mycket som händer på ett år liksom =)

*kram*

Svar: Jag fick ett erbjudande från Liberoklubben, Photobox heter företaget. Det var faktiskt riktigt enkelt att ladda upp bilder och allt sånt som annars brukar krångla, det svåra var bara att välja ut vilka bilder man ville ha med!
Kram!
Susanne

Kommentera här: