Vi är hemma, resväskan är inte hemma

Nu är vi hemma igen! Det tråkiga är bara att vår resväska inte är hemma än, den ligger på hittegodsavdelningen på Arlanda. Det var nämligen så att vi var en liten aning trötta när vi äntligen kom till bilen klockan 23.45 efter att Vilhelm gnällt omväxlande med ett och annat tokskrik mellan södra Spanien och Danmark. Därför åkte vi ifrån resväskan på parkeringen och blev väldigt förvånade när vi skulle packa ur den ur bilen. Någon väldigt snäll människa hade tagit hand om den och polisen hade gjort en utryckning och undersökning av väskan innan den lämnades in på hittegodsavdelningen. De skickar hem den till oss för 475:-. Som hittat.
 
Så vad lär vi oss av det här? Inte så mycket egentligen, vi kommer med all säkerhet göra något annat klantigt misstag nästa gång. Jag är i alla fall glad att vi lyckades få med oss väskan till Sverige innan vi tappade bort den! Jag har verkligen försökt koncentrera mig hela resan på att hålla reda på alla Vilhelms väskor och leksaker och badkläder och jag tror faktiskt inte att vi tappat bort något annat. Jag återkommer om detta när jag fått hem resväskan och packat upp den.
 
Så därför blir semesterbildbomben jag tänkt lägga upp lite försenad, men jag hittade i alla fall några bilder i den gamla kameran!
 
Vilhelm leker i hotellets lekrum kvällen innan avresa:
 
 
 Här träffade vi en familj med en 1.5-åring som skulle åka till Mexico. 12 timmars flygresa med en 1.5-åring, väldigt modigt om ni frågar mig!
 
Vilhelm väntar på boardingen:
 
 
Framme!
 
 
Leka i lekparken:
 
 
Havet!
 
 
Lite sandigt....
 
Poolen:
 
 
Nej, nej, nej!
 
 
Okej då...
 
 
Det gick faktiskt riktigt bra att krypa i babypoolen.
 
Lite glass:
 
 
Äta, äta, äta. Vi har ätit och ätit hela veckan, massor. Så som man gör när frukost- och middagsbuffé ingår...
 
 
Sista dagen. Leka lite innan bussen går till flygplatsen:
 
 
En sista fika vid havet:
 
 
Lunch på balkongen:
 
 
Hejdå Kanarieöarna! Vi ses snart igen!
 

Kommentarer:

1 mimmi:

välkomna hem! verkar som ni haft en bra semester :)

Svar: Jättebra! Så totalt avkopplande att göra ingenting i en vecka, vi är som nya människor =)
Susanne

Kommentera här: