Ska det vara så?

Är det verkligen rimligt att man ska må så här dåligt av en helt vanlig förkylning? Nej, jag tycker inte det. Kommer jag någonsin bli frisk igen?
 
Tur att Jocke jobbar kväll idag så att han kunde leka med Vilhelm hela förmiddagen. De hade haft det riktigt roligt ute i snön:
 
 
Men klockan 14.45 åkte Jocke till jobbet och jag fick rycka upp mig lite.
 
Vi tränar vidare på att göra fart på bilen och det börjar faktiskt gå riktigt bra, snart behöver vi inte springa runt i huset med böjda ryggar längre! Ännu bättre gick det tydligen om man har gummistövlarna på sig:
 
 
"Mamma! Du har missat en smula!"
 
 
Tur att han håller koll på mig när jag inte orkar göra det själv. Jag är så sjuk så att jag lyckades tappa Vilhelms youghurtskål upp och ner på stolsdynan med stänk på golvet och en stor, stor klick youghurt som rann nedför väggen. Nej, det är inte helt okej med mig idag. Hoppas på en bättre morgondag.

Kommentera här: